
Ensenyem amb passió, aprenen gaudint
Descobreix el mètode d'aprendre a nedar més natural, adaptat a tots els ritmes d'aprenentatge i centrat en el joc com a element motivador.
A través de la vivència de situacions interessants, els alumnes despertaran l'entusiasme per aprendre de forma natural.
Inscripcions obertes.
El mètode d'ensenyament Natació 3.0 té com a objectius:

GENERAR ENTUSIASME
amb activitats dinàmiques i sense esperes

RESPECTAR EL RITME DE CADA NEN/A
potenciant el seu aprenentatge natural

CREAR EMOCIONS POSITIVES ENVERS EL MEDI AQUÀTIC
integrant el joc en l'ensenyament d'habilitats

APRENDRE JUGANT
com a base del desenvolupament infantil

ENSENYAR AMB PASSIÓ
per encendre la il·lusió per aprendre

PROVOCAR CURIOSITAT
amb classes que suposin un repte

Preguntes freqüents
Per què el mètode Natació 3.0 és el millor perquè el meu fill/a aprengui a nedar?
És el sistema més natural de fer-ho. Està basat en activitats recreatives, amb jocs que respecten tots els ritmes d’aprenentatge. L’adaptació al medi aquàtic es produeix de forma natural amb experiències agradables, divertides i sense angoixes. Centrant-se en generar emocions positives, es crea il·lusió i ganes de tornar.
Per què és tant important respectar el ritme d’aprenentatge de cada nen/a?
Quan l’alumne/a afronta els nous reptes seguint el seu propi ritme, associa el procés amb emocions positives que promouen aprenentatges sòlids.
Com és una classe de Natació 3.0?
Molt participativa, dinàmica i sense esperes. Amb exercicis encadenats, d’habilitats bàsiques i tècniques, en forma de circuits jugats per generar entusiasme per aprendre. Una proposta engrescadora i il·lusionant, amb el nen/a com a protagonista.
Quant de temps triguen els nens i nenes en ser autònoms?
Depèn de l’experiència prèvia que hagin tingut i de si fa un cursos d’un o dos dies. El mètode afavoreix molt l’adquisició d’autonomia perquè ofereix molt de temps real de pràctica a l’aigua. Respectant el ritme de cada nen/a s’assoleix abans l’adaptació al medi.
Amb quina freqüència es fan les classes?
Es fan cursos d’un i de dos dies. Cal tenir present, però, que l’evolució va lligada a l’experiència a l’aigua i aquesta a les hores acumulades de pràctica. Es recomana fer doncs, un curs de dos dies a la setmana per promoure una adaptació i una adquisició d’autonomia molt més ràpida, alhora que una evolució més sòlida.
Però jo vull que el meu fill/a nedi, no que jugui...
Que l’aprenentatge es faci en un context de joc no vol dir que no nedin. Aprenen a través del joc, A més, el mètode garanteix la màxima estona d’aigua possible i evita la formació de fileres, cues i esperes. Es treballen constantment els fonaments de la natació (flotació, propulsió, respiració), claus per a la integració posterior dels estils de natació. Al final del procés els nens i nenes hauran après tant o més que amb els mètodes tradicionals amb la diferència que amb aquest l’experiència haurà estat molt més positiva i engrescadora.
Podré veure les sessions que realitza el meu fill/a?
Per tal de no incidir en l’evolució de l’activitat i per la convivència amb la resta d’usuaris, no es permet als acompanyants accedir al recinte de la piscina abans, durant o després de l’activitat. Al final del primer i tercer trimestre es realitzaran jornades de portes obertes perquè les famílies pugueu veure una sessió completa en directe, fer fotos i tenir un bon record que guardaran per sempre.
Aprenentage natural, joc & motivació






